Anbefalt litteratur modul 2
Til modul 2 under Demokrati og medborgarskap er følgande tekstar anbefalt:
Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.
Hegna, K., Ødegård, G. & Seland, I. (2018). Ungt medborgerskap: Kunnskap, mobilisering og deltakelse. Tidsskrift for Ungdomsforskning, 8(1), 7-27.
Tilgjengeleg frå: https://journals.oslomet.no/index.php/ungdomsforskning/article/view/3163
Sætra, E. & Stray, J. H. (2019). Hva slags medborger? En undersøkelse av læreres ideer om opplæring til demokrati og medborgerskap i skolen. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE), 3(1), 19-32.
Tilgjengeleg frå: https://journals.oslomet.no/index.php/nordiccie/article/view/2441
Populærfaglege artiklar:
Harjo, M. (2020). Et annet tiltak kan være å gjeninnføre elevrådsarbeid på timeplanen. Utdanningsnytt.
Tilgjengeleg frå: https://www.utdanningsnytt.no/elev-elevmedvirkning-elevorganisasjonen/et-annet-tiltak-kan-vaere-a-gjeninnfore-elevradsarbeid-pa-timeplanen/229727
Stray, J. H. (2018). Skolens samfunnsmandat. Utdanningsnytt.
Tilgjengeleg frå: https://www.utdanningsnytt.no/fagartikkel/skolens-samfunnsmandat/1716
Sætra, E. (2018). Demokratilæring gjennom bruk av kontroversielle spørsmål. Utdanningsforskning.
Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/demokratilaring-gjennom-bruk-av-kontroversielle-sporsmal/