Elektronisk database for skjønnsmidler

Fylkesmannen i Nord-Trøndelag har tatt i bruk en elektronisk  søknads-og rapporteringsdatabase for kommunenes skjønnstilskudd til fornyings- og innovasjonsprosjekter. Alle søknader knyttet til prosjekter (fornyings- og innovasjonsprosjekter), skal fra og med tildelingsåret 2016 og med søknadsfrist 1. desember 2015 registreres i denne databasen.

 

Dette innholdet er mer enn ett år gammelt. Informasjonen kan derfor være utdatert.

Publisert 21.10.2015

Den som skal være saksbehandler for kommunens søknader må registrere seg som bruker/søker i  databasen. Brukeren vil på vegne av kommunen kunne opprette og sende inn søknader, og følge opp prosjekter som har fått tildelt midler ved å rapportere tilbake underveis i prosjektene.  

Følg denne beskrivelsen for å registrere kommunens saksbehandler som bruker i den nye databasen: 

1.     Gå til https://prosjektskjonn.fylkesmannen.no

2.      Velg ID-porten. Registrering av bruker og pålogging i systemet gjøres gjennom  ID-porten. Det betyr at saksbehandler må bekrefte sin identitet ved å benytte MinID, BankID, Buypass eller Commfides.

3.       Legg inn:

·         Fornavn

·         Etternavn

·         E-postadresse

·         Telefonnummer

·         Rolle – (NB: velg Søker)

·         Kommune (obligatorisk)

 

Vi ber om at saksbehandler hos dere så snart som mulig, og senest innen 1. november, registrerer seg som bruker i databasen.

Merk også at vi foreløpig har tatt i bruk en pilot-løsning, slik at det kan oppstå forhold som bør forbedres. Ta kontakt dersom dere opplever problemer eller har andre spørsmål.

Fant du det du lette etter?

Ta gjerne kontakt med oss via sikker melding dersom du ønsker at vi skal svare deg.