Anbefalt litteratur - modul 4

Til modul 4 under Demokrati og medborgarskap er følgande akademiske tekstar anbefalt. Dei er fritt tilgjengelege.

Dette innholdet er mer enn ett år gammelt. Informasjonen kan derfor være utdatert.

Publisert 25.05.2021

Breivega, K. M. R., Rangnes, T. E. & Werler, T. C. (2019). Demokratisk danning i skole og undervisning. Bokkapittel i Demokratisk danning i skolen. Tilgjengeleg frå: https://www.idunn.no/demokratisk_danning_i_skolen/1_demokratisk_danning_i_skole_ogundervisning

Kolstø, S. D. & Hauge, K. H. (2019). Fra klasseromsdebatt til didaktisk verktøy. Bokkapittel i Demokratisk danning i skolen. Tilgjengeleg frå: https://www.idunn.no/demokratisk_danning_i_skolen/4_fra_klasseromsdebatt_tildidaktiskverktoey

Sætra, E. & Stray, J. H. (2019). Læreplan og demokrati. Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE), 3(1), 3-19. Tilgjengeleg frå:    https://journals.oslomet.no/index.php/nordiccie/article/view/2440


I tillegg er følgande populærfaglege artiklar anbefalt:

Aashamar, P. N., Mathè, N. E. H. & Breivik, L. M.( (2018). Diskusjon om flerfaglig demokratisk ferdighet. Utdanningsforskning: Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/2018/diskusjon-som-flerfaglig-demokratisk-ferdighet/

Gaare, O. (2021). Globaliseringen av skolen. Utdanningsforskning: Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/2021/globaliseringen-av-skolen/

 

Fant du det du lette etter?

Ta gjerne kontakt med oss via sikker melding dersom du ønsker at vi skal svare deg.