Anbefalt litteratur - modul 1
Til modul 1 under Demokrati og medborgarskap er følgande akademiske tekstar anbefalt. Dei er opent tilgjengeleg.
Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.
Kjetil Børhaug (2017).
Ei endra medborgaroppseding? Acta Didactica Norge.
Tilgjengeleg frå: https://journals.uio.no/adno/article/view/4709
Janicke Heldal Stray & Emil Sætra (2018).
Skole for demokrati? En diskusjon av betingelser for skolens demokratidannende funksjon. Utbildning & Demokrati.
Tilgjengelig fra: https://www.oru.se/globalassets/oru-sv/forskning/forskningsmiljoer/hs/humus/utbildning-och-demokrati/2018/nr-1/heldal-och-satra---skole-for-demokrati.pdf
Populærfaglege artiklar:
Kjetil Børhaug (2019).
Demokrati i den nye læreplanen. Utdanningsnytt.
Tilgjengeleg frå: https://www.utdanningsnytt.no/demorati-fagartikkel-pedagogikk/demokrati-i-den-nye-laereplanen/171524
Halvard Dyb (2017).
Norge best på elevdemokrati. Utdanningsforskning.
Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/norge-best-pa-elevdemokrati/
Lena S. Sandvik (2018).
Svekket opplæring i medborgerskap. Utdanningsforskning.
Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/svekket-opplaring-i-medborgerskap/
Styringsdokument som er aktuelle å lese:
Fremtidens skole — Fornyelse av fag og kompetanser (NOU 2015, s. 29-30),
tilgjengeleg frå: https://www.regjeringen.no/contentassets/da148fec8c4a4ab88daa8b677a700292/no/pdfs/nou201520150008000dddpdfs.pdf
Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen (Kunnskapsdepartementet, 2017, s. 7-8, 12-13),
tilgjengeleg frå: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/verdier-og-prinsipper-for-grunnopplaringen/id2570003/