Anbefalt litteratur - modul 4
Til modul 4 under Demokrati og medborgarskap er følgande akademiske tekstar anbefalt. Dei er fritt tilgjengelege.
Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.
Breivega, K. M. R., Rangnes, T. E. & Werler, T. C. (2019). Demokratisk danning i skole og undervisning. Bokkapittel i Demokratisk danning i skolen. Tilgjengeleg frå: https://www.idunn.no/demokratisk_danning_i_skolen/1_demokratisk_danning_i_skole_ogundervisning
Kolstø, S. D. & Hauge, K. H. (2019). Fra klasseromsdebatt til didaktisk verktøy. Bokkapittel i Demokratisk danning i skolen. Tilgjengeleg frå: https://www.idunn.no/demokratisk_danning_i_skolen/4_fra_klasseromsdebatt_tildidaktiskverktoey
Sætra, E. & Stray, J. H. (2019). Læreplan og demokrati. Om lærernes bruk av læreplanen i samfunnsfag i et demokratipedagogisk perspektiv. Nordic Journal of Comparative and International Education (NJCIE), 3(1), 3-19. Tilgjengeleg frå: https://journals.oslomet.no/index.php/nordiccie/article/view/2440
I tillegg er følgande populærfaglege artiklar anbefalt:
Aashamar, P. N., Mathè, N. E. H. & Breivik, L. M.( (2018). Diskusjon om flerfaglig demokratisk ferdighet. Utdanningsforskning: Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/2018/diskusjon-som-flerfaglig-demokratisk-ferdighet/
Gaare, O. (2021). Globaliseringen av skolen. Utdanningsforskning: Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/2021/globaliseringen-av-skolen/