Kan PPT la vere å tilrå assistent i sakkunnig vurdering?

PPT skal tilrå timar med assistent i sakkunnig vurdering, når dei vurderer at eleven har behov det. Det slår Utdanningsdirektoratet fast.

Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.

Publisert 13.06.2023

Statsforvaltaren får med jamne mellomrom spørsmål og meldingar som gjeld PPT si tilråding knytt til elevar sitt behov for assistent. Statsforvaltaren har spurt Utdanningsdirektoratet om PPT har høve til å unnlate å omtale eleven sitt behov for assistentressurs i si tilråding. 29. mars 2023 svarte Utdanningsdirektoratet slik:

"(...) Etter oppll. § 5-3 skal en sakkyndig vurdering vise om eleven har behov for spesialundervisning, og ta stilling til hva slags opplæring som gir eleven et forsvarlig opplæringstilbud. Vi viser til veileder for spesialundervisning der det står at den sakkyndige vurderingen skal angi, eller gi opplysning om, omfanget av elevens behov for spesialundervisning. En uttalelse av omfanget inkluderer vurdering om tid som må fordeles på ulike organisatoriske løsningene. Det kan for eksempel vise til behov for særskilt kompetanse og ekstra personale som må settes inn (særskilt lærerkompetanse eller assistent), dersom dette er nødvendig for at eleven skal få et forsvarlig tilbud. Vi støtter deres vurdering om at det ikke er i tråd med oppll. § 5-3 å ikke tilrå assistent, dersom PPT vurderer at eleven har behov for det for å få et forsvarlig tilbud.»

 

Fann du det du leitte etter?

Ta gjerne kontakt med oss via sikker melding dersom du ønskjer at vi skal svare deg.

Kontaktpersonar